Dans mes yeux

Dans mes yeux ont peut y voir
mon amour, mes amis
Ma tristesse et ma joie
Mon envie, mon désarroi
Dans mes yeux il y a pleins de choses
Mais surtout regarde moi dans les yeux...


.:I ProFect I:. Corazon  Eyes

Where : Unik Event

When : 7 June - 28 June

Appliers : Catwa / Genus / Lelutka / Bom / Mesheyes

Colors : 7 colors inclued in appliers. 

After Event : Profect Store


.EscalateD. Havana [Vintage Fair 2020]

Where : Vintage Fair

When : 12 June - 22 June

Hud : Unnatural Essentials Universal HUD for colors here / Hud Style inclued. 
The Universal HUDs work with every Hairstyle made by .EscalateD. sold after February 19. 2020 yes, you can use these Colors with all Styles - purchases, deals, gifts, lucky&MM prizes sold and from the new Store after February 19, 2020.

After Event : EscalateD. Store


Commentaires

Posts les plus consultés de ce blog

ஐ Le papillon ஐ

Look #171

Look #377 Les vacances commencent