A bicyclette

A bicyclette je m'en allais sur les chemins
A bicyclette droit devant sans m'arrêter
A bicyclette je ne regarde pas derrière
A bicyclette j'avance les cheveux au vent
Je m’arrête au bout du monde
Pour seul paysage la mer
Un instant de répit, de douceur
A bicyclette .....


[Ahroun Designs] Juliet Outfit


Inclued : Top + Skirt + Shoes

Compatible : Maitreya / Belleza / Slink 

Colors : 5 individuals colors.


*Rainbow Sundae* Saffi 

Where : We♥RP 

When : 4 June - 30 June

Applier : Omega appliers and system layers for body and head

Colors : Black or white packs inclued 6 colors each. 

After Event : Rainbow Sundae Store


.:I ProFect I:. Corazon  Eyes

Where : Unik Event

When : 7 June - 28 June

Appliers : Catwa / Genus / Lelutka / Bom / Mesheyes

Colors : 7 colors inclued in appliers. 

After Event : Profect Store


Commentaires

Posts les plus consultés de ce blog

ஐ Le papillon ஐ

Look #171

Look #377 Les vacances commencent