Allongée sur l'arbre

Allongée sur l'arbre 
Je contemple ma solitude 
Je la vie je la subis 
Etre seule dans un monde aussi peuplé
Etre seule parmi la foule 
Rester solitaire 
Je reste là seule 
Allongée sur l'arbre...


Profect - Sabby Eyes 

from 18 July to 8 August 

Applier for catwa, genus, lelutka, BOM and mesh eyes 
6 Colors applier

After event @ mainstore 


ZFG -Peach Fatpack 

From 23 July to 15 August

Belleza, Slink, Maitreya and Tonic Size
HUD 20 Colors 

After event @ mainstore 


Ema's Secret - Layla Short 

from 18 July to 8 August 

Freya, hourglass and maitreya size 
Available in 6 colors 
black, blue, brown, grappe, pink and red

After event @ mainstore


Reina Photography - SF004

Pose and mesh scene inclued 

@ 25L$ Tuesday 
untill 24 July 



Commentaires

Posts les plus consultés de ce blog

ஐ Le papillon ஐ

Look #171

Look #377 Les vacances commencent